tiistai 21. syyskuuta 2010

miitinkimieli...

Olen niin kahden vaiheilla tästä viikon vaihteesta. Mennäkkö kotitalolleni jatkamaan remppaa vai lähteäkkö miitinkeihin. Jos miitinkiin kumarran niin remppaan pyllistän, tai toisinpäin. No toisaalta siellä on 'työmiehet hommissa ja pystyn ensi viikolla tekemään viimehommat ehkä loppuun'  tekisi mieleni nähdä kaikkia bloggajia taas kerran ja tuntea se  "yhteisyys" joka meille muodostui ja vahvistui tämän uuden foorumin kautta. Vaikka myönnänkin etten ole ollut kovinkaan aktiivinen, sillä minun on oltava monessa muussakin mukana. (ontuva puolustus) huoh.

12 kommenttia:

  1. Tekisi mieli lähteä, kun en aiemmin ole teidän mukana pyörinyt, mutta mulla puskee koulutusjobi lauantaina, jollei sitä nyt sitten peruis??!

    Jos tyttöni ois lähdössä, sitten vois aatella itekkii :-)

    VastaaPoista
  2. Toivon koko sydämestäni, että Sinulla tyttösesi kanssa menisi kaikki hyvin...

    VastaaPoista
  3. Ja minä toivon,et pyllistät sinne remppaan ja tuut miitinkiin:Sulla ei oo ees pitkä matka,joohan:)))

    VastaaPoista
  4. hei ottakaas nyt kumpanenkin paloma ja mk ja tulkaa miittinkiin! kyllä se aina yhdet rempat ja koulutukset voittaa! ja mistä sitä tietää, mk, vaikka se sinun tyttösikin siellä olisi!

    VastaaPoista
  5. hei paloma, mä kun kuulin et sinne tulee julmetusti miehiä, kaikki ne poliisit ja venepartiomiehet ynnä muut jää sinne, sanoi seppo. että tuu vaan ja valitse päältä pois...D

    VastaaPoista
  6. Taivaantuulet pisti kyllä aika pahan, pitäisköhän raivata aikaaja tulla? Vieläkö sinne edes ehtii ilmoittautua????

    VastaaPoista
  7. hih...ootte kyllä KAUHEEN IHANII. Mustä mä sen kumppanin nyt tähän hätää otan. huu...mun kumppaniiiiii... ei kuulu, ei näy... täällä ei oo muuta kuin hirvikärpäsiä jotka tahtoo liki. kräää... mk Sinä ainakin meet. lupaathan!!!

    VastaaPoista
  8. No kuules paloma, jos mä meen, tuut sinne siekkii, vai kuinka? Ois kyllä todella hienoa jutella tällaisessa seurassa :-)

    VastaaPoista
  9. Tulukaahan nyt sieltä molemmat pähkäilemästä!!
    Seurahan on parhaasta päästä,joten nyt sitä varausta näpyttelemään.:)

    VastaaPoista
  10. Elkää enää pähkäilkö,lossii vaa kumpiki. Mullakaa ei oo enää ku n,1200 km nii ois aika liki lossirantaa . Mutka tuol ja tuol sit nokka kohti rantaa. Eiköhä siel olla perjantaina,,,,,

    VastaaPoista
  11. Hirveesti kyllä kiinnostais tulla, mutta on aikas vaikea perua tuo koulutus noin 100:lle nuorelle!

    Yön yli mietittyäni, jos tyttöni on tulossa sinne ja hän ei ole siitä minulle ilmoittanut, hän haluaa vietää tapaamisessa omaa aikaansa teidän kanssanne.

    Se kylläkin vähän sydäntä riipoo, jos siellä on sali täynnä komeita poliiseja sekä muita univormukavereita, että mikä ihastus sieltä löytyy, mutta tällaistahan elämä on.

    Tilanne tietysti muuttusi olennnaisesti, jos hän pyytäisi minua sinne, mitä en häneltä voi tässä tilanteessa vaatia :-)

    VastaaPoista