maanantai 4. lokakuuta 2010

syyntakeeton

Ystävättäreni käväisi minua auttelemassa, kun minun autoni on edelleen tyttärelläni.Sillä tarvitsin kuskia, että saan vietyä tarpeetonta mutta vielä käyttökelpoistä krääsää kierrätyskeskukseen Ja sitä krääsää oli tuhottomasti vähäkös noiduin niitä kuskatessamme. Torstaina ystävättäreni tuli sitten päiväkaffeelle aitalleni ja toi minulle joululahjan. (tosin olemme jo aikoja sopineet, ettemme ostele toisillemme lahjoja) Joka tapauksessa hänen yllätyspaketinsa ilahdutti ja nauratti. Miten osuva teksti paitulissa onkaan. Nyt minulla on siis paituli, kaipa sitä voi pitää vaikkapa saunan jälkeen. Yöpuku kun ei päälläni pysy, se vain löytyy aina mytyssä jostakin sänkyni vierestä.

5 kommenttia:

  1. Mukava kuva/teksti paidas. Vai onks sullaki semmone yöpaituli joka illalla sievästi päällä ja aamullaa kuin kauluri ? :-)

    VastaaPoista
  2. hih... En voi sietää mitään ylimääräistä öiseen aikaan ylläni. Ainoastaan puhtaat lakanat saavat hipiääni hivellä.

    VastaaPoista
  3. mä tuolla omassani kirjoitin myös yöpukeutumisesta kun ihan poikkeukselliseti oon kaks yötä nukkunut paita päällä!

    VastaaPoista
  4. Maisa ja Kaarina on yks mun suosikkisarjis.Ne tytöt tietää,mitä on naisen elämä:)
    Ihana paituli ja ilmeisesti ystävätär tietää sun heikkoudet...hih,

    VastaaPoista
  5. Joooo, se on mukava nukkua syntymäasussa jos on toinen samanlainen vielä vieressä :DD

    VastaaPoista