torstai 21. lokakuuta 2010

Sinä järkytät!!!!!

Tämä ihmiselämä on sitten kummallista. Viimekesänä istuskellessani kolarin jälkeisenä viikonvaihteina aittani kuistilla, kuvittelin ettei elämässäni ole kuin epäonnea epäonnen perään ja elämä tuntui lohduttomalta. Silloin sain ikuistettua muutamia kuvia taivaanrannasta, punertavat pilvet ja luonnon kauneus lohduttivat uupunutta siipirikkoa. Enkä todellakaan edes osannut uneksia näistä tuntemuksista jonka rumpaliprinssi tullessaan toi.

Eeva Kilpi sen  kertokoon:

Sano heti jos minä häiritsen,
hän sanoi astuessaan ovesta sisään,
niin minä lähden saman tien pois.


Sinä et ainoastaan häiritse,
minä vastasin,
sinä järkytät koko minun olemustani.
Tervetuloa. 



6 kommenttia:

  1. Onnittelen, kyllä nyt sykettä riittää. Ihanaa. Peukun pystyssäpito kannatti !!!

    VastaaPoista
  2. jess! ihanaa paloma, niin se käy! tuo eeva kilven runo on kuvaava.
    minä taas olin kesällä niin väsynyt "kaikkiin" vieraisiin, ajattelin, etten ketään enää tänne kutsu - ja sitten yhtäkkiä tuossa nurkalla seisoo se kultasiipi...ja minä hyppäsin kyytiin...

    VastaaPoista
  3. Hyvät järkytykset ovat ihmiselle välistä niin järkyttäviä,että järkyttyy suorastaan siitä,miten ihania järkytykset joskus voivat olla:)))) Myötäilosta täällä hyrisen:)

    VastaaPoista
  4. Saako ihmislapsi olla onnellinen??? Onko se luvallista??? On niin hyvä olo että aivan koskee ja pelottaa.

    VastaaPoista
  5. saa olla, ole onnellinen! ota vastaan kaikki hyvä, unohda pelko. heittäydy ja nauti niin kauan kuin sitä kestää!

    VastaaPoista
  6. Miks ei sais ? Tietennii saa. Nauti elämän antimista , hyvistä hetkistä ja onnesta sillä ne eivät ole ikuisia. Eivätkä aina omasta itsestä kii. Vauhtia pikkukettu , elämiseen,,,,

    VastaaPoista